Megközelitőleg 40-45.000 ember napjait teszi könnyebbé,hangulatosabbá a média itt Hódmezővásárhelyen és külterületén.
ÁRLISTA
KÖZLEMÉNY, lakossági hirdetés /maximum 360 karakter/
1. 000.- +Áfa: 200-/=1. 200.-Ft/alkalom
SPOT/ minimum 10 másodperc/
100.-Ft +/ Áfa: 20.-/ 120.-Ft/másodperc
GYÁRTÁSI KÖLTSÉG:
5.000. -+Áfa: 1.000.- / = 6.000.-Ft
Sürgős gyártás esetén / 48 órán belül/
9.000.- +/Áfa: 1.800.-/ =10.800.-Ft
SZPONZORÁLHATÓ MÜSOROK:
Közlekedési információk /óránként/
Időjárás jelentés /óránként/
Sporthírek /naponta 3x/ /Megrendelhető minimum 15 alkalomra/
Rádió által szerkesztett játék /Megrendelhető minimum 5 alkalomra/
Reggeli műsorblokkban 6.00-9.00: horoszkóp, internetes lapszemle, névnap, kalendárium, ébresztő
/ Megrendelhetők minimum 5 alkalomra/
SZPONZORÁLÁSI DÍJ:
Spot sugárzási díj szerint+ gyártási költség +20% felár. Elhangzik a támogató neve, címe és egy minimum 10 másodperces reklámspot. / 15 alkalomra 30.000.- Ft áfával/
SZPONZORÁLT ÓRA:
10.000.-Ft + gyártási költség +20% felár. Előzetes beharangozóban 10 alkalommal elhangzik a
támogatás ténye, a szponzorált óra elején és végén a támogató neve, címe, valamint a reklámblokkban egy 15-20 másodperces spot. /19.200 Ft áfával/
REKLÁMJÁTÉK:
A játék kérdéseit és minimum 1.000.- Ft értékű ajándékot a megrendelő biztosítja. A játék előtt és után elhangzik a megrendelő neve, címe és egy rövid információ a cégről.
Díja: 2.000.- /+ Áfa : 400 .- = 2.400.-Ft + ajándék
PROGRAMAJÁNLÓ:
Minden hétköznap reggel, délelőtt és délután, napi 3 alkalommal a programajánló műsorban való megjelenés. / összesen 15 megjelenés) Egy hétre 8.000.- + Áfa 1.600 = 9.600.-Ft
Külső programok (kiszállás)
20.000.-Ft/óra+ gyártási költség +20% felár. Előzetes beharangozóban 10 alkalommal elhangzik a
program helye, a szponzorált óra elején és végén a támogató neve, címe, valamint a reklámblokkban egy 15-20 másodperces spot. /31.500.- Ft áfaval/
A rádió jelentősen költséghatékonyabb médium a TV-hez képest.
A rádió háromszor költséghatékonyabb hirdetési felület, mint a TV, mert 82%-os recallt (felidézés) hoz, 25%-os áron. A mindkét médiatípusban futott kampányok esetén ez a mutató 91%. A magyar eredmény megfelel a brit és a kanadai kutatás tapasztalatainak is. (Igen! Rádió!, Szonda Ipsos, 2003)
A kampányok költségeit figyelembe véve a rádióhirdetésekre fordított kiadások 49%-kal jobban megtérülnek a hirdetőknek, mint a TV-kampányokra kiadott összegek A rádió önálló kampányeszközként is megállja a helyét.
A rádióban játszott spotok visszaidézése független attól, hogy megjelent-e párhuzamosan a TV-ben, a sajtóban vagy közterületen a reklám.
A rádióreklám önmagában is átlagosan 4,1%-kal növeli az eladást, nem növeli ezt egy kiegészítő TV-kampány jelenléte. A TV eredményeit viszont egy kiegészítő rádiókampány további 4,1%-kal növeli.
Negyed annyira zavaró a rádióreklám, mint egy tévéműsort megszakító spot.
3 emberből 2 úgy gondolja, hogy a rádióban nincs olyan nagy reklámdömping (61%) és a reklámok nem olyan zavaróak, mint a TV-ben (60%).
A háttérrádiózás ténye nem jelenti a bevésődés hiányát.
A rádiózás során elhangzott hirdetéseknek több, mint fele őrződik meg a memóriában. A rádióhallgatás során "készenléti" állapotban zajlik a médiafogyasztás, így az érdeklődést kiváltó információ esetén intenzívebbé válik a figyelem, majd ismét visszaáll az eredeti szintre.
|